Feiten en opinie.

Uw pensioen bij kring True Blue

De pensioenen van TrueBlue zijn sinds 1 mei 2020 bij ons ondergebracht. Pensioenfonds TrueBlue heeft uw pensioen en de administratie aan ons overgedragen. We zijn druk bezig om alle gegevens in onze administratie te zetten. Het deelnemersportaal (Mijn Pensioencijfers) en de pensioenplanner zijn daarom nu nog niet beschikbaar.

Hebt u een vraag, dan kunt u op onderstaande manieren contact met ons opnemen.

Stel uw vraag via het formulier “Geef uw feedback”

Vul het formulier in dat u vindt onder ‘Geef uw feedback’, onder aan deze pagina. Als u dat doet, hebben we meteen alle gegevens bij de hand om uw vraag snel te kunnen beantwoorden. U kunt ook mailen naar denationaleapf@azl.eu. Misschien moet u gedurende de coronacrisis iets langer wachten dan u van ons gewend bent. Wilt u een pensioenberekening? Dat duurt ongeveer 4 weken voor u die ontvangt.

Telefoon

U kunt ons ook bellen op 088 116 30 63. Het kan zijn dat de wachttijden aan de telefoon iets langer zijn dan gebruikelijk. De medewerkers van de Klantenservice proberen uw vraag direct te beantwoorden. Lukt dat niet, dan krijgt u in principe binnen 2 dagen reactie of wordt u geïnformeerd over de termijn waarbinnen dit gebeurt.

Pensioenplanner en Mijn Pensioencijfers

Uw persoonlijke pensioenplanner en Mijn Pensioencijfers zijn naar verwachting eind augustus beschikbaar. Wilt u een totaaloverzicht van uw opgebouwde pensioen en uw AOW? Kijk dan op www.mijnpensioenoverzicht.nl.