Jarenlange ervaring en een frisse blik.

De Nationale APF. Wij brengen het samen.

Als u niet tevreden bent, is onze klantenservice uw eerste aanspreekpunt. Heeft u een reactie gekregen van de klantenservice en bent u daar niet tevreden over? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie. De Klachtencommissie bestaat uit twee uitvoerend bestuurders en een pensioenjurist, die tevens de voorzitter is. Heeft u hulp nodig bij het indienen van uw klacht? Of heeft u er vragen over? Dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.

Lees hier meer over de klachtenprocedure.

We proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening of de manier waarop wij de pensioenregeling uitvoeren. Neem in dat geval meteen contact met ons op. Vaak kan de klacht dan eenvoudig worden opgelost. Ook andere op- of aanmerkingen zijn welkom. Daarmee helpt u ons om onze dienstverlening verder te verbeteren.